Prosimy o telefoniczne umówienie się przed wizytą w naszej Kancelarii.

Kancelaria Adwokacka Sikora Bielsko-Biała

ul. Bohaterów Warszawy 2/7
Bielsko Biała
Poniedziałek-Czwartek 8-16
Piątek 8-14
Telefon 33 811 68 00

Informacje o nas

Kancelaria Adwokacka Sikora Aleksandra Sikora i Jacek Sikora rozpoczęła swoją działalność w 1969 roku w mieście Bielsko Biała. Obecnie jest zrzeszeniem indywidualnych kancelarii adwokackich, wspierających się wiedzą i doświadczeniem.

Założeniem Kancelarii Sikora jest stała współpraca adwokatów o różnych specjalizacjach i zainteresowaniach zawodowych, umożliwiająca kompleksową obsługę zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców.

Połączenie wysokich kwalifikacji, nowoczesnego myślenia i zaangażowania w prowadzone sprawy pozwala na świadczenie usług prawnych na wysokim poziomie.

Nasz Zespół

Adwokat Aleksandra Sikora

Aleksandra Sikora

aleksandra.sikora@sikora-kancelaria.pl

Adwokat Jacek Sikora

Jacek Sikora

jacek.sikora@sikora-kancelaria.pl

Adwokat Szymon Szybiak

Szymon Szybiak

szymon.szybiak@sikora-kancelaria.pl

Adwokat Michał Wiesner

Michał Wiesner

michal.wiesner@sikora-kancelaria.pl

Formy współpracy

Bywa, że Klientowi wystarczy krótka porada, czasem konieczne jest przeanalizowanie umowy czy innych dokumentów, nierzadko do rozwiązania problemu konieczne jest prowadzenie sprawy sądowej czy administracyjnej lub kilku spraw. Są Klienci, którzy oczekują jednorazowej pomocy, inni potrzebują stałej obsługi prawnej. Prawnicy Kancelarii Sikora są w stanie udzielić pomocy w każdej z form. Specjalizują się przede wszystkim w reprezentowaniu Klientów przed Sądami – zarówno cywilnymi, jak i karnymi.

Doświadczenie

Prawnicy z Kancelarii Sikora posiada szeroką wiedzą prawniczą, umożliwiającą profesjonalne zajęcie się każdym problemem prawnym. Jednocześnie każdy adwokat ma swoją specjalizację, wynikającą z jego indywidualnych zainteresowań prawniczych oraz rozwoju drogi zawodowej. Działamy w szerokim zakresie dziedzin prawa.

Zakres usług

Prawo karne

Wsparcie w obronie odpowiedzialności karnej za czyny zabronione pod groźbą kary kryminalnej.

Prawo wykroczeń

Czyny zabronione o niższym stopniu społecznej szkodliwości w porównaniu z przestępstwami objętymi prawem karnym.

Prawo cywilne

Normy prawne, których celem jest regulacja stosunków między podmiotami prawa prywatnego.

Prawo rzeczowe

Oparte o drugą księgę Prawa cywilnego reguluje zasady prawa własności i innych praw do rzeczy.

Prawo spadkowe

Prawa i obowiązki majątkowe po śmierci osoby fizycznej w zakresie dziedziczenia, testamentów itp.

Prawo rodzinne

Reguluje sprawy rozwodowe, separacje, o alimenty, podziały majątku, czy władzy rodzicielskiej.

Prawo nieruchomości

Reguluje zagadnienia kupna i sprzedaży nieruchomości, nabycia praw własności, odzyskiwania mienia.

Prawo lokalowe

Definiuje zasady orzekania własności do lokali, obowiązki właściciela, zarządzanie nieruchomością wspólną.

Prawo spółek

Wsparcie, opieka i doradztwo w zakresie prawnej obsługi działalności spółek prawa handlowego.

Prawo gospodarcze

Wsparcie prawne przy prowadzeniu działalności gospodarczej, egzekwowania zapisów umownych itp.

Prawo spółdzielcze

Zasady tworzenia i rejestracji spółdzielni, jej prawa i obowiązki członków, ich kompetencje i zasady nadzoru.

Prawo ubezpieczeń

Normy prawne określające zasady regulujące zobowiązania powstałe między stronami umowy ubezpieczeniowej.

Prawo pracy

zakamarkiswiata.pl

Wsparcie w rozwiązywaniu problemów na linii pracownik – pracodawca w zakresie Kodeksu Pracy.

Prawo administracyjne

Wynikające z szeregu ustaw wymaga bieżącej analizy zgodności z prawem budowlanym, ochroną środowiska itp.

Prawo podatkowe

Przepisy regulujące zasady dotyczące zobowiązań i ulg podatkowych, w tym obowiązki podatników.

Prawo europejskie

Prawo Europejskie

Interpretacja i integracja przepisów prawa ustanowionych jako Prawo Unii Europejskiej z prawem RP.

Zapraszamy